dijous

GALERIA D´ART

Feia temps que no anava a cap exposició. I he recordat que m’encanten. Passejar els meus ulls atents de banda a banda, i deixar que es perdin entre els passadissos... El que m’excita més, però, és embriagar-me pels colors, les formes, i les sensacions. Simplement m’omplo d’estímuls i els saborejo, ...perquè no necessariament entenc ni sé exactament el que miro, no, a vegades ni em molesto a llegir o escoltar les explicacions que em faciliten.
Doncs precisament ara quan la tardor ens porta nous vins, i concretament avui que le nouveau est dejà arrivé, m’he ficat a una vinoteca per tafanejar i catar amb la mirada totes les petites obres d’art que s’hi van acumulant.
I aquestes són algunes de les etiquetes que em tenen embovada:







Dibuix lliure. Plastidecors.
7cm x 15 cm









Cèrcol d´ampolla. Vi negre.
12cm x 6cm

Flor d’ametller. Ganxet
11,5 cm x 5,5 cm

2 comentaris:

  1. Cap comentari? disparo jo doncs.... Tens tota la rao: l'etiqueta parla molt del vi, de qui ho elabora i del que vol transmetre. Amb tots els vins d'areu del món que podem trobar als prestatges molt sovint el consumidor es queda amb el vi millor presentat o el que més li ha cridat l'atenció per la raó que sigui. Es part important del marketing del vi (de les tres em quedo amb la de Mas P...) . Es veritat, le Beaujolais nouveau est arrivé...jo ho celebro amb un vi novell de l'Empordà qu'está de muerte (en lloc de Gamay, es Garnatxa i Carinyena )i també es mes barat. Salutacions des de La Garrotxa.

    ResponElimina
  2. Hola anònim!! em sembla que no et conec,oi? Gràcies per disparar!!!!
    Precisament aquest cap de setmana vaig haver d´escollir una ampolla i em vaig quedar amb la de l´Empordà. X 3 raons: - com que ja la coneixia,la qualitat preu està molt bé - per l´estil festiu de l´etiqueta - i perquè és un vi de la nostra terra.

    ResponElimina