divendres

LA MEVA EMPREMTA


Marca: Gisela - D.O: Barcelona - Anyada: 1979
Embotellada per Mira i Simó - Envellida amb aires del Priorat.

Aquestes d´aquí són les primeres dades que em pregunten quan algú vol saber de mi.
A simple vista dirien que tinc un aspecte jove, i és cert, encara conservo el caràcter fresc, però alguns reflexos daurats revelen ja la meva maduresa.
Gràcies a la criança rebuda tinc notes dolces molt ben integrades amb la fusta, tot i així, el meu aroma d’entrada és discret però si deixes obrir-me aporto tocs florals i especiats intensos i francs propis de la zona. En boca sóc agradable i equilibrada, lleugerament golosa, i amb un tímid grau herbaci donant pas a tanins secs un pèl desagradables encara que a la vegada queden emmascarats per un final correcte i evolutiu gens pesat.
Que jo sàpiga de moment no m´han etiquetat, estic al mercat però no a la venta.

2 comentaris:

  1. Però si estàs al mercat, suposo que ja t'hauran provat. I deixa deixa! que les etiquetes mai no són bones.

    M'ha encantat!

    ResponElimina
  2. A mi també m'ha agradat.
    A bon vin ne faut point d'enseigne...no cal que li posis etiqueta.

    ResponElimina