dimarts

VARIETAT DE NOMS

Aviat, si Déu vol, (i si no també!- com diria la Laia-) tindré animalons corretejant pel jardí de casa, ... vull dir,... d’aquells que es deixen domesticar.
Escolliré JO el que més m’agradi i el deixaré envair el meu espai. Suposo que triaré una de les mascotes més comunes... perquè no em veig encara convivint amb iguanes, per exemple, som animals massa diferents com per compartir costums.
Serà una experiència totalment nova per mi ja que mai m’he fet càrrec de ningú. ... i m’acollona una mica, la veritat ... però si més no, aprendré a educar-lo, espero, a saber tractar-lo. I bé, si l’he de tractar, primer de tot hauré de buscar un nom per dirigir-me a ell, no??! Doncs ja ho he començat a fer!
No és una feina tan xopada com sembla perquè no es pot triar un nom a la babalà. El nom marcarà el seu caràcter (i també pot marcar la meva reputació), per això crec que ha de ser un nom amb personalitat, que et mostri quin tipus de fetitxe et fa companyia. Busco un nom que amb una sola paraula reveli la seva manera de ser. Quan arribi el moment i vegi què em transmet quan me’l miri em decidiré entre una d’aquestes varietats:
Pinot si té un posat elegant, de cos corpulent, és viu però poc agressiu. Si és un cupatge petitó, rodonet, i tranquil serà el Samsó. En canvi, si em recorda a una floreta dolça es mereix ser el Muscat. Si em crida l’atenció pel pelatge ben negre, suau i fi no dubtaré en anomenar-lo Merlot, però si pel contrari és blanc, de pell gruixuda i un fresc es dirà Xarel.lo, evidentment.
... I si amb aquests no en tinc prou provaré amb totes les altres varietats, com Syrah, Cabernet, Chenin, ... per trobar el nom adequat.

4 comentaris:

  1. Suerte con el nuevo retoño guapísima, y aquí te dejo el enlace del anterior de Johansson para que lo disfrutes.... http://www.mediafire.com/?kzhydi2utml

    ResponElimina
  2. tia tia tia!!!! que ja se quin nom li pots posar! si es "nen" JABATO i si es "nena" pues... JABATA!!!!jajajajajajaa t'agrada eh?

    lo q esta clar es que x nadal vull q un dia (millor una nit) ens fem juntes una cata d vins d aquests q tan t agraden...

    per cert, estic escoltant el cd d la johansson i haig de reconeixer que, tot i q ella em fa bastanta rabia, el cd es mono...diria fins i tot q m esta agradant molt...

    besitos guapissima tinc ganes d veure't i de "beure'ns"..jejeje tstimu mua!

    ResponElimina
  3. jajaja, és que d jabata autèntica només hi ha una en el món: tu.
    Ja saps que em farà mOOOOLLlta ilu beure´t!!!

    "You're alive today
    Small hands of a woman
    with an animal heart" S.J.

    ResponElimina
  4. I si no vol també! Of course! ejjejejej MUA ;)

    ResponElimina